maandag 2 juli 2012

Aardbeien wecken



Bewaarpotten met beugelsluiting van 1140 ml

Aardbeien wecken


Vanmorgen in alle vroegte naar een aardbeienkweker geweest om de mooiste en net geplukte aardbeien te bemachtigen. Persoonlijk vindt ik dat er niets heerlijker ruikt dan verse aardbeien.
Onze eigen aardbeien zijn door de slechte zomer nog niet helemaal rijp.
Na 4 kilo te hebben gekocht ben ik vanmiddag bijna de hele middag bezig geweest met het wecken van de aardbeien.
Ik heb aardbeien ingemaakt in alcohol in een weckpot met beugelsluiting en gewoon aardbeien in de inmaakketel geweckt.
De foto's zijn spectaculair geworden, ik heb er veel te veel om op de websites te laten zien.
Het recept om aardbeien in te maken in een inmaakketel vindt u hier >>>.
Het recept om aardbeien in te maken in alcohol kunt u natuurlijk ook op onze website: www.weckenonline.eu vinden.
We kunnen niet wachten tot onze eigen aardbeien ook klaar zijn om in te maken. Dan kunnen wij weer een hele winter heerlijke aardbeien eten.
Als ik u 1 tip mag geven voor het kweken van aardbeien; Zorg ervoor dat u hangplanten koopt. Deze dragen veel meer aardbeien dan de traditionele aardbeienplant.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten