zondag 20 januari 2013

Aardbeien smoothie maken

Toevallig waren er gisteren in de winkel aardbeien. Ik wacht al meer dan een maand op een heerlijk portie aardbeien! Vanmorgen heb ik een aardbeien-smoothie gemaakt. Een smoothie maken is gemakkelijk. Het maakt niet uit welke soort vruchten u gebruikt. Ik heb gebruik gemaakt van Griekse yoghurt, omdat ik die toevallig nog over had van de Limoen-mascarpone taart die Gerrit aan het maken is. Maar u kunt ook melk of gewone yoghurt gebruiken. Een aantal verse aardbeien en 2 ijsblokjes. Alles samen in de keukenmachine en mixen. Als u de smoothie niet zoet genoeg vindt, voeg dan honing, suiker, stevia of zoetstof toe. Ik heb ze geserveerd in een weckpotje van WECK (160 milliliter) met een blaadje munt voor de kleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten