woensdag 24 april 2013

Ruimtebesparend: Sistema gemaakt en ontworpen in Nieuw-Zeeland



Sinds dat ik volop voedsel aan het drogen ben, ben ik tot de conclusie gekomen dat alles in weckpotten opbergen niet altijd even gemakkelijk is. Door de grote hoeveelheid die ik inmiddels gedroogd heb ben ik op zoek gegaan naar voorraaddozen en ik heb gevonden wat ik zocht: het Nieuw-Zeelandse merk Sistema. Ze zijn stapelbaar wat echt gemakkelijk is. U kunt de voorraaddozen verkrijgen in allerlei maten en de voorraaddozen zijn luchtdicht af te sluiten door de rubberen ring in de deksel en het klik systeem. Verder kunnen ze in de diepvries, magnetron (zonder deksel) en zijn ze vaatwasmachinebestendig (bovenste rek).Wat nog belangrijker is: Ze zijn volledig BPA vrij. Dus heb ik deze voorraaddozen voor mijzelf gekocht en we gaan ze natuurlijk verkopen in onze webshop. Bijgaand wat foto's. En natuurlijk de link naar het Sistema assortiment in onze webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten